2015. április 7., kedd

Az én hobbim

Mindenkinek van valamilyen hobbija. Nekem egy dolog van az életemben, amit minden héten csinálok. A tánc.

Latabár Katalin balettmester

Két és fél éves komorban kezdtem el, akkor Latabár Katalinnál. Nagyon kedves és jó tanítónő volt. Nála tanultam meg az alapokat, minden ami a mostani tudásom alapja. Sajnos egy idő után elfogyott a kereslet így megszűnt a balett oktatása, és új (tánc)iskolát kersstünk.

 

 

 

 Szerencsémre pont abban az évben nyílt meg egy tánciskola. A DANCE CITY CENTER Musical- & Tánciskola. Szimpatikusnak tűnt, ráadásul a Madách Színház koreográfusa lett az én tánctanárom. Molnár Ferenc.
Molnár Ferenc
Nagyon szeretek oda járni, sok izgalomban van részem, és nagyon jó a hangulat az órákon.

 Két évente a Dohnányi Ernő Zeneiskola Film zenei koncertet ad, ahol a mi tánc iskolánk szokott fellépni. Ezek az előadások sok izgalommal töltenek el bennünket! 

Ha érdeklődnél a modern tánc felé, nyugodtan keress fel minket, mindenkit sok szeretettel várunk. 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése